Årsmøtet blir arrangert i tennishallen torsdag 28. mai kl 19. Se invitasjon her.
Saksdokumenter kan du laste ned her og årsmøteprotokollen her.
Endelig åpner tennishallen og de som går på tenniskurs, leietakere og de som benytter løstimer kan nå begynne å spille igjen. Alle som går på tenniskurs vil ha de samme treningstidene/dagene som tidligere. Siste treningsdag for spillere på tenniskurs før sommeren er torsdag 28. mai. Pga. corona-situasjonen så må vi ta noen ekstra hensyn, se saken foran og les klubbens coronavettregler.
Velkommen tilbake til klubben, vi gleder oss!
Hilsen
Trond Karlsen
Styreleder
Vi åpner utebanene lørdag 9. mai kl 10:00. Låsene er kodet om, så alle som vil spille på utebanene trenger nytt nøkkelkort. Dette får du kjøpt lørdag 9. mai kl 10 – 14 og søndag 10. mai kl 12 – 16. Husk å ta med det gamle kortet.
Du må lese coronavettreglene (oppdatert 12. mai) og signere på at de er forstått, samt sette deg inn i hvordan utebanene skal behandles (se her), for å få nytt nøkkelkort.
Som sikkert alle nå vet så har myndighetene bestemt å opprettholde de tiltak som ble iverksatt 12. mars for å bekjempe koronasmitte. Det betyr at all aktivitet i Tennisklubben vil være stengt t.o.m. 13. april. Ny info om hva som skjer videre vil komme fra myndighetene i påskeuken. For alle oss som elsker å spille tennis er dette utfordrende, men desto viktigere er det at vi følger de pålegg som er gitt, så vi raskt kan komme oss ut på tennisbanen igjen. Her er informasjon fra Tennisforbundet som omhandler korona-epidemien: https://www.tennis.no/samlinger/nyheter/informasjon-om-corona-viruset
Ta godt vare på hverandre og tren alternativt, så er vi alle veldig klare for å spille tennis så snart som mulig!
Ønsker dere alle en riktig God Påske!
Hilsen
Trond Karlsen
Styreleder
Styret i Lørenskog Tennisklubb har vedtatt å utsette årsmøte på ubestemt tid. Norges Idrettsforbund har utsatt fristen for avholde årsmøter i første omgang fra 31/3 til 15/6. Bakgrunnen er selvsagt et ønske om å bidra til å begrense smittefaren. Dette innebærer at dagens styre fortsetter å fungere, men uten å gjøre annet enn det mest nødvendige for driften av tennisklubben. Alle praktiske avgjørelser rundt årsmøtet tas når vi vet når dette kan avholdes.
Vi har måttet stenge tennishallen fra og med torsdag 12. mars 2020 pga. den pågående og økende spredningen av koronaviruset. Som en følge av dette er det også stans i all kursvirksomhet.
Vi minner om vinterferie fra mandag 17/2 til søndag 23/2. Det blir ingen trening for tennisskolelever og kursdeltakere denne uken.
Fra og med fredag 17.01.2020 og til og med mandag morgen 20.01.2020, vil bane B ikke være tilgjengelig for spill. Dette skyldes at lysanlegget på denne banen skal byttes ut med LED-panel for å få bedre lyskvalitet og lavere strømkostnader. Bane B vil i denne perioden betraktes som anleggsområde, og vi ber om at spillere holder seg bak presenningen mot østveggen ved passering til bane C.
Dersom de nye LED-panelene virker slik vi tror og håper, vil de andre banene få nytt lys til sommeren.
Vinnerne i årets Julelotteri kan du finne her.
Se informasjon om juleavslutning og vårterminen for tennisskolen i dokument som kan lastes ned her.